Har inte möjlighet att överföra bilder till bloggen just nu och det är väldigt störande då kameran är full med fina Norge bilder.

Så det får bli ett inlägg utan bild, men ett viktigt ämne. Det är en riktigt tråkig sak, att många bloggare drabbas av bild stöld, och endel har hittat sina bilder där vatten stämpeln är bortskuren och den som stulit bilden påstår sig själv vara fotografen. En del har till och med sett sina egna bilder som vykort!!

Jag vill INTE under några som helst omständigheter att mina bilder lånas, kopieras eller sprids, inte ens fast den är länkad till min blogg.

Visst är det väldigt trevligt att mina bilder uppskattas och att andra kanske skulle vilja ha dom, men maila då till mig om pris information, för dom är INTE gratis.

Ingen går väl heller och plockar åt sig fritt av grannarnas fina blommor i deras trädgårdar, fast det finns massor av dom och hela tiden kommer fler, andra sorters blommor… Samma med foton, visst har jag tusentals foton och tar hela tiden mer, men det är också tid och pengar man sätter i sitt foto intresse och fritid.

Så om någon är intresserad av någon bild, maila mig, karitaeskills@hotmail.com

En riktigt Trevlig dag till er alla och jag väntar på att visa Norge bilder, Geirangerfjorden, Ålesund och nåt annat kul.

/ Karita

